דברים שאסור לעשות בתאילנד

דברים שאסור לעשות בתאילנד

תאילנד היא מדינה גדולה מאוד עם המון תושבים, חוקים, דברים שאסור לעשות וענישה חמורה מאוד במקרים רבים.

רבים מן הדברים שאסור לעשות בתאילנד אפשר לעשות בישראל או במדינות אחרות ולכן פעמים רבות בגלל חוסר הבנה אפשר להכנס למצבים לא נעימים. הכי חשוב לזכור להתנהג בצורה נאותה ולכבד את החוקים המקומיים. במקרה ויש לכם שאלה או שאתם בבעייה תוכלו לכתוב לנו בוואטאספ בעברית 0066916575121

מה אסור לעשות בתאילנד - דברים שאסור לעשות בתאילנ

סמים

תאילנד אוסרת באופן חד משמעי שימוש בסמים ולא משנה איפה ובאיזו כמות! הענישה מחמירה מאוד על שימוש או החזקה של סמים (גם בכמות קטנה). העונשים יכולים להתבטא בתקופות מאסר ממושכות ( 25 – 50 שנה) ואפילו בעונש מוות. 

לרמרות שניתן לראות לא מעט אנשים מעשנים סמים או מוכרים, אנחנו מאוד ממליצים לכם להתרחק מזה שכן יכול להיות שהאדם שמוכר לכם את הסמים הוא סוכן משטרתי! בקיצור עזבו אותכם מסמים בכלל ובוודאי שבתאילנד.

שמירה על החוק – דברים שאסור לעשות בתאילנד

תאילנד ידועה כמדינה בעלת מערכת חוקים ומערכת ענישה קשוחים במיוחד ולא מומלץ לנסות ולבחון את העניין ישראלים רבים הסתבכו בגדול על דברים קטנים אנו ממליצים לשמור על החוקים והכללים במדינה.

משפחת המלוכה – דברים שאסור לעשות בתאילנד

נושא שהתאילנדים לוקחים ברצינות הוא משפחת המלוכה התאילנדית וכל מה שקשור בהם (שטרות ומטבעות תמונות וכדומה).

אנחנו ממליצים להימנע מלבצע פעולות שעלולות להתפרש כזלזול במשפחת המלוכה וסמלי המדינה התאילנדית פעולות אלו עלולים להסתיים בהסתבכות עם מערכת החוק ולעיתים גם בעימותים עם מקומיים הרואים בדבר פגיעה בכבוד הלאומי.

במקרים מסויים ניתן גם למצוא את עצמכם מאחורי סורג ובריח.

מקדשים, סמלי דת ונזירים 

במהלך הטיול בתאילנד אתם תבקרו במקדשים רבים וגם תפגשו נזירים וסמלי דת שונים במהלך החופשה. חשוב מאוד לדעת שבכניסה למקדשים צריך להתלבש בלבוש הולם הכולל חולצות ומכנסיים המכסים את המרפקים והידיים, במידה ואין לכם תוכלו לקבל בחינם או בעלות סמלית.

בנוסף יש לחלוץ את הנעליים בכניסה.

כף הרגל 

בתאילנד כף הרגל נחשבת לחלק הנחות והמלוכלך ביותר של הגוף ויש להימנע לא להפנות את הרגל כלפי מישהו כי זה מאוד מעליב בתרבות התאילנדית. בנוסף אל תשתמשו ברגליכם על מנת להצביע או לסמן דברים לאנשים אחרים.

כמובן שזה לא תקף בזמן שאתם עושים עיסוי רגליים או כל עיסוי אחר.

ראש 

הראש נחשב אצל התאילנדים לחלק הטהור ביותר בגוף ולכן אסור בתכלית האיסור לגעת לתאילנדי בראש גם אם אתם רוצים להביע הערכה או חיבה כלפיו.

לחיצת יד 

בשונה מתרבות המערב בה נהוג ללחוץ יד בתאילנד הדבר אינו מקובל (כמו גם כמעט כל סוג של מגע בין אנשים). במקום לחיצת יד התאילנדים נוהגים לברך זה את זה הצמדת כפות הידיים.

או פשוט להגיד מילה טובה כמות תודה או בבקשה.

שימו לב לשפת הגוף שלכם – דברים שאסור לעשות בתאילנד

בישראל אנחנו מדברים רוב הזמן עם תנועות ידיים ולעיתים  שפת הגוף שלנו נראית מאוד "אגרסיבית". המקומיים בתאילנד אינם רגילים לשפה זאת והם עם "עדין" בהשוואה לשפת גוף ויש לשים לב שלא פוגעים ברגשות שלהם.

התמקחות בשווקים וכדומה

כולנו אוהבים להתמקח על מנת לקבל מחיר מבוקש הוא דבר שכיח ומקובל מאד בתאילנד. אך יש לשים לב שלא מגזימים ותמיד לעשות זאת עם חיוך. בסופו של יום 10 שקל בשבילנו זה הרבה מאוד כסף בשביל התאילנדי ולפעמים אפשר פשוט לשלם קצת יותר בשביל ההרגשה הטובה והחיוך.

להזמנת מלונות, טיסות, טיולים ומידע ניתן ליצור איתנו קשר לחץ כאן

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לכל בקשה או שאלה ניתן למלא את הטופס המקוון ונציג ממשרדינו יחזור אליכם בהקדם.

מספר תאילנדי
077-961577

וואטסאפ
66916575121+

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם >>